۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

فرمانده انتظامی مازندران:

دلال اداری با ۱۵ میلیارد کلاهبرداری در ساری دستگیر شد

دلال اداری با ۱۵ میلیارد کلاهبرداری در ساری دستگیر شد

ساری- فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری دلال اداری با ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی از دستگیری دلال اداری با بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در ساری خبر داد و گفت: در پی مرجوعه قضای مبنی بر کلاهبرداری از سه نفر از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، پس از بررسی‌های همه جانبه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، متهم که با وعده دلالی در امورات اداری و بانکی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد شناسایی شد.

سردار میرزایی با بیان اینکه متهم داری سوابق متعدد کلاهبرداری در این زمینه نیز بوده است، اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، این کلاهبردار حرفه‌ای را در اقدامی عملیاتی به دام انداختند.

این مقام انتظامی مازندران بیان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی علاوه بر کلاهبرداری با شیوه خرید گوشی، خودرو و تغییر کاربری زمین به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از شهروندان مجموعاً به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: برای انجام امورات اداری، بانکی و هرگونه معاملات تجاری و … حتماً از طریق مراحل قانونی آن اقدام کنند.

کد خبر 5621275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha